Kde som:  Katalóg  >  Vyhľadávanie

Vlastiveda pre 5 rocnik

Nájdených:    1022 produktov

Vlastiveda pre 4. ročník základnej školy

Učebnica vlastivedy pre 4. ročník základnej školy nadväzuje na predchádzajúce dva ročníky. Podstatou vlastivedy vo 4. ročníku je práca na projektoch, pri ktorých si žiak rozvíja základné kompetencie (učenie, personálne a sociálne schopnosti, riešenie problémových úloh, komunikovanie). Učivo je rozdelené do šiestich tematických celkov: Krajina, v ktorej žijeme, Mestá a dediny, Cestujeme, Ako pretvárame krajinu, Tradície a zvyky, V súlade s prírodou.

Vlastiveda pre 3. ročník základnej školy

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Vlastiveda pre 3. ročník základnej školy

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Vlastiveda pre 3. ročník základnej školy

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Vlastiveda pre 3. ročník základnej školy

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Vlastiveda pre 3. ročník základnej školy

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Vlastiveda pre 3. ročník základnej školy

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Vlastiveda pre 3. ročník základnej školy

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Vlastiveda pre 3. ročník základnej školy

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Vlastiveda pre 3. ročník základnej školy

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Vlastiveda pre 3. ročník základnej školy

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Vlastiveda pre 3. ročník základnej školy

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 2 pre 2. ročník ZŠ - Mária Kožuchová

Učebnica vlastivedy pre 2. ročník základných škôl/i> sprevádza žiaka pri objavovaní okolitého sveta a ľudí, ktorí v ňom žijú. Učebnicu vlastivedy pre 2. ročník tvorí 6 častí – tematických celkov, pomocou ktorých sa žiaci učia orientovať v priestore a čase (Škola a okolie, Cesta do školy a domov, Objavujeme predmety okolo nás), ozrejmujú si vlastnú kultúru a históriu, spoznávajú svoj kraj (Môj rodný kraj, Zvyky a tradície, Čo sa mi v našom kraji najviac páči)....

Vlastiveda 3 pre 3. ročník základnej školy - Mária Kožuchová

Učebnica sprostredkuje žiakom nové poznatky z vlastivedy skúmaním, objavovaním okolia, ale aj objavovaním v širších súvislostiach. Učebnicu tvoria štyri celky – prvý z nich sa venuje vzniku a významu plánov, rôznym druhom máp a orientácii podľa svetových strán. Tieto zručnosti žiak využije v druhom celku Objavujeme Slovensko, prostredníctvom ktorého spoznáva prírodu Slovenska. Tretí celok sa venuje dejinám Slovenska, ktorého históriu spoznáva cez významné osobnosti. V štvrtom tematickom celku N...

Otestuj si znalosti – Vlastivěda pro 5. ročník - Radek Machatý

Ahoj holky a kluci! Máte rádi výzvy? Chcete zjistit, co vám jde, a kde je třeba trošku přidat? Otestujte sami sebe a vše se dozvíte! Testové úlohy z učiva vlastivědy jsou připraveny tak, aby pokryly všechna témata, o kterých se v 5. třídě učíte. Vybírat budete z několika možných odpovědí, z nichž správná je jen jedna. Vyhodnocení testů najdete v klíči na konci knihy. Díky testům si zopakujete učivo, ale dozvíte se i něco nového.

Vlastivěda pro 4. a 5. ročník ZŠ - 2. část - 5. ročník - Věra Danielovská, Tupý Karel

Tato učebnice je již rozebána a bude se předělávat. Autorům se podařilo zahrnout do učebnic podstatné učivo a přitom respektovat věk a možnosti žáků 4. a 5. ročníků. Jednoduchost, přehlednost, hravost a vhodné rozdělení učiva do dvou ročníků jsou typické znaky, jimiž tuto řadu charakterizují učitelé, kteří ji používají.

Vlastivěda pro 4. a 5. ročník ZŠ - 2. část - 5. ročník - Věra Danielovská, Tupý Karel

Tato učebnice je již rozebána a bude se předělávat. Autorům se podařilo zahrnout do učebnic podstatné učivo a přitom respektovat věk a možnosti žáků 4. a 5. ročníků. Jednoduchost, přehlednost, hravost a vhodné rozdělení učiva do dvou ročníků jsou typické znaky, jimiž tuto řadu charakterizují učitelé, kteří ji používají.

Vlastivěda pro 4. a 5. ročník ZŠ - 2. část - 5. ročník - Věra Danielovská, Tupý Karel

Tato učebnice je již rozebána a bude se předělávat. Autorům se podařilo zahrnout do učebnic podstatné učivo a přitom respektovat věk a možnosti žáků 4. a 5. ročníků. Jednoduchost, přehlednost, hravost a vhodné rozdělení učiva do dvou ročníků jsou typické znaky, jimiž tuto řadu charakterizují učitelé, kteří ji používají.

Vlastivěda pro 4. a 5. ročník ZŠ - 2. část - 5. ročník - Věra Danielovská, Tupý Karel

Tato učebnice je již rozebána a bude se předělávat. Autorům se podařilo zahrnout do učebnic podstatné učivo a přitom respektovat věk a možnosti žáků 4. a 5. ročníků. Jednoduchost, přehlednost, hravost a vhodné rozdělení učiva do dvou ročníků jsou typické znaky, jimiž tuto řadu charakterizují učitelé, kteří ji používají.

Vlastivěda pro 4. a 5. ročník ZŠ - 2. část - 5. ročník - Věra Danielovská, Tupý Karel

Tato učebnice je již rozebána a bude se předělávat. Autorům se podařilo zahrnout do učebnic podstatné učivo a přitom respektovat věk a možnosti žáků 4. a 5. ročníků. Jednoduchost, přehlednost, hravost a vhodné rozdělení učiva do dvou ročníků jsou typické znaky, jimiž tuto řadu charakterizují učitelé, kteří ji používají.

Vlastivěda pro 4. a 5. ročník ZŠ - 2. část - 5. ročník - Věra Danielovská, Tupý Karel

Tato učebnice je již rozebána a bude se předělávat. Autorům se podařilo zahrnout do učebnic podstatné učivo a přitom respektovat věk a možnosti žáků 4. a 5. ročníků. Jednoduchost, přehlednost, hravost a vhodné rozdělení učiva do dvou ročníků jsou typické znaky, jimiž tuto řadu charakterizují učitelé, kteří ji používají.

Vlastivěda pro 4. a 5. ročník ZŠ - 2. část - 5. ročník - Věra Danielovská, Tupý Karel

Tato učebnice je již rozebána a bude se předělávat. Autorům se podařilo zahrnout do učebnic podstatné učivo a přitom respektovat věk a možnosti žáků 4. a 5. ročníků. Jednoduchost, přehlednost, hravost a vhodné rozdělení učiva do dvou ročníků jsou typické znaky, jimiž tuto řadu charakterizují učitelé, kteří ji používají.

Vlastivěda pro 4. a 5. ročník ZŠ - 2. část - 5. ročník - Věra Danielovská, Tupý Karel

Tato učebnice je již rozebána a bude se předělávat. Autorům se podařilo zahrnout do učebnic podstatné učivo a přitom respektovat věk a možnosti žáků 4. a 5. ročníků. Jednoduchost, přehlednost, hravost a vhodné rozdělení učiva do dvou ročníků jsou typické znaky, jimiž tuto řadu charakterizují učitelé, kteří ji používají.

Vlastivěda pro 4. a 5. ročník ZŠ - 2. část - 5. ročník - Věra Danielovská, Tupý Karel

Tato učebnice je již rozebána a bude se předělávat. Autorům se podařilo zahrnout do učebnic podstatné učivo a přitom respektovat věk a možnosti žáků 4. a 5. ročníků. Jednoduchost, přehlednost, hravost a vhodné rozdělení učiva do dvou ročníků jsou typické znaky, jimiž tuto řadu charakterizují učitelé, kteří ji používají.

Vlastivěda pro 4. a 5. ročník základní školy - Metodická příručka

Příručka je maximálně vstřícným, detailně propracovaným pomocníkem pro učitele tak složitě integrovaného předmětu, jakým je právě vlastivěda. Nabízí úvod do metodiky vlastivědy, věnuje se jednotlivým složkám učiva (dějepisná, zeměpisná, občanskovýchovná část), ukazuje, jak směřovat děti k aktivní práci s informacemi, předkládá návrh na tematický a časový plán v obou ročnících.

Vlastivěda pro 4. a 5. ročník základní školy - Metodická příručka

Příručka je maximálně vstřícným, detailně propracovaným pomocníkem pro učitele tak složitě integrovaného předmětu, jakým je právě vlastivěda. Nabízí úvod do metodiky vlastivědy, věnuje se jednotlivým složkám učiva (dějepisná, zeměpisná, občanskovýchovná část), ukazuje, jak směřovat děti k aktivní práci s informacemi, předkládá návrh na tematický a časový plán v obou ročnících.