Kde som:  Katalóg  >  Vyhľadávanie

Riesenie priklady z matematiky

Nájdených:    35 produktov

Matematika pre každého druháka - zbierka úloh

Inovovaná zbierka úloh, ktorá dopĺňa učivo matematiky pre 2.ročník, nielen o klasické príklady, ale aj o zábavné úlohy vo forme tajničiek či dokresľovania a vyfarbovania obrázkov. • obsahuje príklady na numeráciu, sčítanie a odčítanie v obore do 100 a úlohy z geometrie • poskytuje viacero možností na precvičovanie preberaného učiva • pútavé grafické spracovanie • autori: P. Černek, V.Repáš

Matematika pre každého druháka - zbierka úloh

Inovovaná zbierka úloh, ktorá dopĺňa učivo matematiky pre 2.ročník, nielen o klasické príklady, ale aj o zábavné úlohy vo forme tajničiek či dokresľovania a vyfarbovania obrázkov. • obsahuje príklady na numeráciu, sčítanie a odčítanie v obore do 100 a úlohy z geometrie • poskytuje viacero možností na precvičovanie preberaného učiva • pútavé grafické spracovanie • autori: P. Černek, V.Repáš

WIKY - Sčítanie a odčítanie do 20

Elektronická náučná hra - sčítanie a odčítanieVynikajúca náučná hračka, s ktorou si dieťa cvičí príklady z matematiky. Táto elektronická náučná hračka obsahuje 320 príkladov na sčítanie a odčítanie do 20. Príklady sú na 16 výukových kartičkách. Pri správnom výsledku zabliká dieťaťu zelené svetielko, pri nesprávnom výsledku červené. Je to hračka, pri ktorej sa dieťa učí matematiku hrou a čo sa dieťa naučí pri hre si aj ľahko zapamätá.

WIKY - Sčítanie a odčítanie do 20

Elektronická náučná hra - sčítanie a odčítanieVynikajúca náučná hračka, s ktorou si dieťa cvičí príklady z matematiky. Táto elektronická náučná hračka obsahuje 320 príkladov na sčítanie a odčítanie do 20. Príklady sú na 16 výukových kartičkách. Pri správnom výsledku zabliká dieťaťu zelené svetielko, pri nesprávnom výsledku červené. Je to hračka, pri ktorej sa dieťa učí matematiku hrou a čo sa dieťa naučí pri hre si aj ľahko zapamätá.

Sčítanie a odčítanie do 20

Elektronická náučná hra - sčítanie a odčítanie Vynikajúca náučná hračka, s ktorou si dieťa cvičí príklady z matematiky. Táto elektronická náučná hračka obsahuje 320 príkladov na sčítanie a odčítanie do 20. Príklady sú na 16 výukových kartičkách. Pri správnom výsledku zabliká dieťaťu zelené svetielko, pri nesprávnom výsledku červené. Je to hračka, pri ktorej sa dieťa učí matematiku hrou a čo sa dieťa naučí pri hre si aj ľahko zapamätá.

Sčítanie a odčítanie do 20

Elektronická náučná hra - sčítanie a odčítanie Vynikajúca náučná hračka, s ktorou si dieťa cvičí príklady z matematiky. Táto elektronická náučná hračka obsahuje 320 príkladov na sčítanie a odčítanie do 20. Príklady sú na 16 výukových kartičkách. Pri správnom výsledku zabliká dieťaťu zelené svetielko, pri nesprávnom výsledku červené. Je to hračka, pri ktorej sa dieťa učí matematiku hrou a čo sa dieťa naučí pri hre si aj ľahko zapamätá.

Matematika v ekonomii a ekonomice - Luboš Bauer a kolektív

Moderní učebnice inspirovaná prestižními publikacemi anglosaských univerzit je určena zejména studentům vysokých škol ekonomického zaměření. Publikace pokrývá problematiku, která je obsahem výuky matematiky na českých VŠ, oproti jiným učebnicím však klade důraz na případové studie z ekonomické praxe. Aplikace osvojených matematických dovedností na úlohy z mikroekonomie a makroekonomie, managementu a financí tvoří asi třetinu knihy, takže učebnice může sloužit i jako pomůcka při studiu kurzů eko...

Matematika v ekonomii a ekonomice - Luboš Bauer a kolektív

Moderní učebnice inspirovaná prestižními publikacemi anglosaských univerzit je určena zejména studentům vysokých škol ekonomického zaměření. Publikace pokrývá problematiku, která je obsahem výuky matematiky na českých VŠ, oproti jiným učebnicím však klade důraz na případové studie z ekonomické praxe. Aplikace osvojených matematických dovedností na úlohy z mikroekonomie a makroekonomie, managementu a financí tvoří asi třetinu knihy, takže učebnice může sloužit i jako pomůcka při studiu kurzů eko...

Vedecká kalkulačka

Pokročilá vedecká kalkulačka s dvojriadkovým displejom LCD.* Veľký 2-riadkový displej LCD* 250 funkcií* Až 16 číslic pre interné výpočty* Výroba spodného puzdra z pevného krytu z recyklovaných plastových materiálov ešte viac prispieva k trvalej udržateľnosti životného prostredia.* Spoľahlivé duálny napájanie: solárny článok a batérie. Široká rada 250 funk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot EVO programovateľný robot - biely

Interaktívna hračka využiteľná s dotykovou obrazovkou aj s papierom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Vie tiež komunikovať cez Bluetooth. Ozoboty sa používajú pri výučbe informatiky na základných školách aj na gymnáziách. prednosti: ponúk...

Ozobot 2.0 Bit inteligentný MINIBOT - titánovo čierny

Interaktívna hračka využiteľná s tabletom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Je kompatibilný so systémami iOS a Android Ozoboty používajú pri výučbe informatiky poprednej českej školy Gymnázium Jána Keplera a Unicorn College. prednosti:

Ozobot 2.0 Bit inteligentný MINIBOT - titánovo čierny

Interaktívna hračka využiteľná s tabletom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Je kompatibilný so systémami iOS a Android Ozoboty používajú pri výučbe informatiky poprednej českej školy Gymnázium Jána Keplera a Unicorn College. prednosti:

Ozobot 2.0 Bit inteligentný MINIBOT - titánovo čierny

Interaktívna hračka využiteľná s tabletom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Je kompatibilný so systémami iOS a Android Ozoboty používajú pri výučbe informatiky poprednej českej školy Gymnázium Jána Keplera a Unicorn College. prednosti:

Ozobot 2.0 Bit inteligentný MINIBOT - titánovo čierny

Interaktívna hračka využiteľná s tabletom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Je kompatibilný so systémami iOS a Android Ozoboty používajú pri výučbe informatiky poprednej českej školy Gymnázium Jána Keplera a Unicorn College. prednosti:

Ozobot 2.0 Bit inteligentný MINIBOT - titánovo čierny

Interaktívna hračka využiteľná s tabletom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Je kompatibilný so systémami iOS a Android Ozoboty používajú pri výučbe informatiky poprednej českej školy Gymnázium Jána Keplera a Unicorn College. prednosti:

Ozobot 2.0 Bit inteligentný MINIBOT - titánovo čierny

Interaktívna hračka využiteľná s tabletom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Je kompatibilný so systémami iOS a Android Ozoboty používajú pri výučbe informatiky poprednej českej školy Gymnázium Jána Keplera a Unicorn College. prednosti:

Ozobot 2.0 Bit inteligentný MINIBOT - titánovo čierny

Interaktívna hračka využiteľná s tabletom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Je kompatibilný so systémami iOS a Android Ozoboty používajú pri výučbe informatiky poprednej českej školy Gymnázium Jána Keplera a Unicorn College. prednosti:

Ozobot 2.0 Bit inteligentný MINIBOT - titánovo čierny

Interaktívna hračka využiteľná s tabletom, pre riešenie logických úloh a hru s kamarátmi. Robot má schopnosť komunikovať tzv. Farebným jazykom, ktorý stojí na variáciách farby modrej, červenej a zelenej, z ktorých sa vytvára ozokód. Je kompatibilný so systémami iOS a Android Ozoboty používajú pri výučbe informatiky poprednej českej školy Gymnázium Jána Keplera a Unicorn College. prednosti: