Kde som:  Katalóg  >  Vyhľadávanie

Mont blanc femme

Nájdených:    4 produkty

Mont Blanc Presence d'une Femme toaletná voda dámska 75 ml

Prítomnosť má teraz svoju vôňu. Tá vôňa je teraz prítomnosťou. Je úspešný, sebaistý, inteligentný a kozmopolitný. Dosiahol už mnoho a preto sa môže zastaviť a bilancovať. Hľadať a objavovať skutočné hodnoty v živote. Je elegantný a štýlový, extrémne vkusný - oceňuje luxus, ale vždy hľadá výrobky s charakterom, hĺbkou a duchom. Človek, ktorého charizma naplní miestnosť, osobnosť ktorú nie je možné ignorovať, osobnosť jedinečnej prítomnosti.Vôňa bola uvedená na trh v roku 2001....

Montblanc Femme Individuelle - EDT 75 ml

Mont Blanc je značka krásnych vecí, nadčasovej estetiky. V rovnakom duchu vznikla aj luxusná dámska vôňa Femme Individuelle. Žena, ktorá túto vôňu používa, nikdy nenasleduje iných. Iní nasledujú ju. Táto žena inštinktívne mení pravidlá a na svojej ceste borí predsudky. Žije podľa vlastných pravidiel, miluje podľa vlastných noriem a rada robí veci tak, ako to nikto neočakáva. Je mimoriadne ženská. A taká je aj vôňa Mont Blanc Femme Individuelle - sexy, zmyselná, lahodná a prekvapivá. Je výnimočn...

Montblanc Femme Individuelle - EDT 1 ml - odstřik

Mont Blanc je značka krásnych vecí, nadčasovej estetiky. V rovnakom duchu vznikla aj luxusná dámska vôňa Femme Individuelle. Žena, ktorá túto vôňu používa, nikdy nenasleduje iných. Iní nasledujú ju. Táto žena inštinktívne mení pravidlá a na svojej ceste borí predsudky. Žije podľa vlastných pravidiel, miluje podľa vlastných noriem a rada robí veci tak, ako to nikto neočakáva. Je mimoriadne ženská. A taká je aj vôňa Mont Blanc Femme Individuelle - sexy, zmyselná, lahodná a prekvapivá. Je výnimočn...

Montblanc Presence D`Une Femme - EDT 75 ml

Vôňa Presence D'une Femme je prvou dámskou vôňou značky Mont Blanc. Žena, ktorá túto vôňu používa, je výnimočne elegantná, oceňuje luxus a vždy si vyberá veci, ktoré majú hodnotu a ducha. Je to žena, ktorá dosiahla úspech prostredníctvom silnej sebadôvery, viery vo svoje ciele a svoju inteligenciu. Design flakónu je elegantný, luxusný a čistý - je to predmet súčasného estetického vnímania. Vôňa bola uvedená na trh v roku 2002.