• Politika
  • Biznis
  • Auto-Moto
  • Cestovanie
  • Šport
  • Lifestyle
  • Veda a technika
  • Viera
  • Politické reklamy nie sú také účinné, ako si myslíte

    Vydané 2. 2. 2013 o 8:12

    Washington Post: Pravdepodobnosť, že vás reklama dostane do prezidentského kresla v Spojených štátoch, je pomerne nízka.

    Foto: AP

    Stovky miliónov dolárov, ktoré americkí prezidentskí kandidáti, vložili do reklamy, nemali žiadny významný efekt. Aj masívna kampaň priniesla zadávateľom len malý úžitok.

    O tom, prečo to tak je, píše Dan Hopkins z Georgetown University na stránke Washington Post.

    Odporúča Martin Lipták, editor SME.sk.

    Hlavné správy

    Spoplatnený obsahMilióny na štadióny míňajú svoj cieľ. Polovicu dotácií si rozdelí päť podnikateľov

    V Košiciach má vďaka štátnej dotácii stáť nový futbalový štadión. Klub však skrachoval.

    BLOG TRANSPARENCY INTERNATIONAL

    Firmy, ktoré súťažili s Evkou. Podozrenie vopred dohodnutej zákazky sa zvyšuje

    Kto súťažil s Agentúrou Evka.

    Spoplatnený obsahVláda chce lákať našincov z Británie, ponúka prácu aj dotáciu

    Domov by chcela vláda prilákať desaťtisíce ľudí.

    Spoplatnený obsahSlovenskí mladíci si trúfli na najlepších

    Čo ukázali futbalové majstrovstvá Európy hráčov do 21 rokov.