• Politika
  • Biznis
  • Auto-Moto
  • Cestovanie
  • Šport
  • Lifestyle
  • Veda a technika
  • Viera
  • Akosi sme zabudli na Gorilu…

    Vydané 20. 11. 2012 o 23:01 Autor: Ondrej Sukeľ

    O dôveryhodnosti samozvaných spasiteľov slovenských pacientov.

    Foto: sxc.hu

    Sledujúc monitoring mediálnych výstupov týkajúcich sa lekárenstva môže nezainteresovaný nadobudnúť dojem blížiacej sa katastrofy. Prepracovaná mediálna stratégia istej cyperskej firmy dokázala v relatívne krátkom období dosť. Vytesniť z verejného povedomia pravú tvár a pravé motivácie tejto skupiny.

    Nebolo k tomu treba veľa – opýtať sa ľudí, či chcú „zľavy v lekárňach“ a tváriť sa že takáto petícia je korektná, následne nájsť zopár novinárov, ktorí s pohnutým hlasom urobia tejto firme bezplatnú (?) reklamu v hlavných správach.

    Viac na blog.etrend.sk 

    Hlavné správy

    Spoplatnený obsahMilióny na štadióny míňajú svoj cieľ. Polovicu dotácií si rozdelí päť podnikateľov

    V Košiciach má vďaka štátnej dotácii stáť nový futbalový štadión. Klub však skrachoval.

    BLOG TRANSPARENCY INTERNATIONAL

    Firmy, ktoré súťažili s Evkou. Podozrenie vopred dohodnutej zákazky sa zvyšuje

    Kto súťažil s Agentúrou Evka.

    Spoplatnený obsahVláda chce lákať našincov z Británie, ponúka prácu aj dotáciu

    Domov by chcela vláda prilákať desaťtisíce.

    Spoplatnený obsahSlovenskí mladíci si trúfli na najlepších

    Čo ukázali futbalové majstrovstvá Európy hráčov do 21 rokov.